טיפול בלייזר CO2

CO2RE לייזר פרקציונלי

אז מהי בעצם מערכת חידוש העור הפרקציונלית CO2RE?

מערכת ה- CO2REהינה טכנולוגיה מתקדמת לחידוש העור בצורה רב-תכליתית המשמשת לטיפול בעור ניזוק משמש, כתמי גיל, צלקות וצלקות אקנה, קמטים ועוד. המערכת מאפשרת למקד ולטפל במדויק בפני העור, בשכבת העור האמצעית ושכבת העור העמוקה ולחדש את פני העור באופן יעיל ולהיפטר מעודפי עור לא רצויים ו / או לא בריאים.

חידוש העור באמצעות פחמן דו-חמצני (CO2) הוא תהליך קל יותר ומהיר יותר המטפל במגוון רב יותר של בעיות מאשר פעולות אחרות לחידוש העור. מערכת ה-CO2RE כוללת את היכולת לטפל בשכבות עור עמוקות ובינוניות בו זמנית תוך שליטה מדויקת על עוצמת, דפוס ועומק הטיפול.

למה ניתן לצפות במהלך הטיפולים?

ניתן לצפות לאי נוחות בינונית במהלך הטיפול, אך החומר המאלחש גורם בדרך כלל לאי נוחות נסבלת. לטיפולים אגרסיביים יותר בעלי עוצמה גבוה יותר, סביר להניח שיינתנו לכם הרדמה תת עורית, משככי כאבים דרך הפה ו / או תרופות הרגעה טרם הטיפול. ייתכן ויהיה צורך במשככי כאבים ללא מרשם בימים שלאחר ההליך על מנת להקל על כאבים קלים לאחר הטיפול. במהלך ההתייעצות לפני הטיפול יהיה צורך לעיין בהיסטוריה הרפואית והעורית המלאה שלכם על מנת למזער את הפוטנציאל לתגובות שליליות של הגוף לאחר טיפול ה-CO2RE.

למה תוכלו לצפות מהתוצאות?

באופן כללי תבחינו בהבדל שרציתם לאחר טיפול אחד בלבד. בימים שלאחר הטיפול עורכם ייראה בהדרגה רך וחלק יותר. כתמי גיל ומרקמים לא אחידים על העור יתחילו להראות שיפור מידי. העמידות של תוצאות טיפולי ה- CO2REמתקרבות לאלה של הליכים כירורגיים. עם זאת, ישנם מספר משתנים שיקבעו כמה זמן תוכלו לצפות שהתוצאות יימשכו, ואלה כוללים את בריאותכם, גילכם ודרך הטיפול בעור לאחר הטיפול.

מיד לאחר ההליך תוכלו לצפות לתחושה הדומה לכוויות שמש, שתימשך מספר שעות. ניתן לצפות להתקלפות של עור מת מן האזור שטופל. זהו תהליך פילינג טבעי שעשוי להימשך קצת יותר משבוע. בהתאם למצבכם הייחודי,  ייתכן ויומלץ לכם טיפול אנטיביוטי קצר כדי למזער את הסיכון לזיהום. מומלץ להשתמש בקרם לחות וקרם הגנה במשך תהליך הריפוי ובמשך החודשים שלאחר הטיפול.

מידת התאמה לטיפולי CO2RE

המטופלים האידיאליים לטיפולי CO2RE הם בשנות השלושים לחייהם ומעלה ובעלי עור שנפגע מחשיפה לשמש, כתמי גיל, קמטים, שינוי צבע, מרקם מחוספס ופגמים אחרים בעור. הטיפול אידיאלי לכל מי שמעוניין בעור צעיר יותר למראה ללא זמן התאוששות ארוך שכרוך בטיפול בלייזר לא פרקציונלי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​