שימוש במחט קנולה

שימוש במחט קנולה

שימוש בצינור זעיר מסוג "קנולה" להזרקת חומר מבוסס על חומצה היאלורונית

כרופא עור, הבטיחות והנוחות של מטופליי נמצאים בעדיפות עליונה. אני תמיד מחפש את הטכנולוגיות והטכניקות החדשות שיכולות לספק חוויות טיפול נוחות יותר. כשמדובר בהזרקת חומרי מילוי, התהליך בדרך כלל אינו כואב, אך עשוי לגרום להיווצרות שטפי דם או נפיחויות באזור לאחר הטיפול. כדי לתקן זאת, אני נוהג להשתמש בצינור זעיר הנקרא "קנולה" באזורים מסוימים בפנים, במקום במחט חדה. במיוחד כשמדובר בהזרקת חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית.

מהו צינור קנולה?

קנולה הוא צינור דק וגמיש עם פתח קטן בצד. ממש כמו מחט, הוא משמש להזרקת חומרי מילוי. הוכח כי השימוש במחט הקנולה מפחית את הנזק הפוטנציאלי לכלי הדם, משמע – פחות חבורות ונפיחות לאחר הטיפול. כאשר ישנה הפחתה במידת הכאב לאחר ההליך, המטופלים יכולים לחזור לשגרת חייהם מהר יותר.

מתי משתמשים בצינור קנולה?

אנשי מקצוע רבים בתחום האסתטיקה משתמשים בקנולה לטיפול באזורים מסוימים בפנים, למשל במרכז הפנים. כמובן שבחירת המחט או הצינור תלויה בצורכי המטופלים ובאנטומיית הפנים שלהם.

מה ניתן להזריק בעזרת הקנולה?

ניתן להשתמש בחומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית ומאושר על ידי  ה־FDA. חומר המבוסס על חומצה היאלורונית מעניק תוצאות טבעיות למראה שגם ניתנות להסרה. הטיפול מדמה את פעילות החומצה ההיאלורונית המופרשת באופן טבעי בגוף.

כשתגיעו לטיפול המילוי הבא שלכם, תהליך הריפוי יהיה קצר והתוצאות יהיו טובות יותר וטבעיות למראה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​