CO2RE לייזר פרקציונלי

CO2RE לייזר פרקציונלי

מהו לייזר CO2RE ?

לייזרים פרקציונליים CO2RE קידמו רבות את תחום התחדשות העור הקוסמטי. לייזרים פרקציונליים כמוCO2RE  הם עדינים יותר מאשר טיפולי הלייזר המסורתיים, וממקסמים את תוצאות המטופלים ובמקביל מצמצמים את הסיכונים וזמן ההתאוששות לאחר הטיפול.

מערכת הלייזר CO2RE היא מגוונת, ובעלת מספר הגדרות העונות על צרכים מסוימים. לייזר זה משפר את ההשפעות הכלליות המחודשות בתאים המייצרים קולגן ואלסטין (חומרים השומרים על מראה עור מלא).

היתרונות של לייזר CO2RE.

הכללתם של מצבי טיפול מרובים במכשיר זה גורמת ליתרונות רבים עבור מטופלים המחפשים טיפול קוסמטי. בהיותו מכשיר בעל אפשרות חידוש עור פרקציונלית, CO2RE משיג תוצאות משמעותיות מבלי לאדות לחלוטין את כל שכבת העור העליונה. וכתוצאה מכך, הטיפול וההתאוששות הופכים לנוחים בהרבה מאפשרות חידוש העור המסורתית של CO2.

חולים מעריכים את כך שהם יכולים לשפר באופן דרמטי את מראה עורם באמצעות טיפול אחד בלבד. השפעות הטיפול בלייזר זה ממשיכות לעורר התחדשות רקמות במשך מספר חודשים. המשמעות היא שהעור נראה אפילו חלק יותר, בהיר יותר והדוק יותר חודשים לאחר הטיפול.

במה לייזר CO2RE עוזר לטפל?

טיפולי לייזר פרקציונליים מעוררים התחדשות ברמה התאית. ככאלה, לייזר ה-CO2RE יכול לעזור לטפל בבעיות רבות בבת אחת. חלק מהבעיות בהן מטפל טיפול זה הן:

  • נזק עורי כתוצאה מחשיפה לאור אולטרה-סגול
  • נמשים הנגרמים על ידי השמש
  • קמטים
  • מרקם לא אחיד בעור
  • גוון עור עמום
  • היפר-פיגמנטציה
  • עור דליל עקב אובדן קולגן
  • רפיון רקמות עקב חוסר באלסטין

ניתן לבצע טיפול CO2RE על הפנים, הצוואר והחזה והידיים.

כיצד אוכל לדעת אם טיפולי CO2RE מתאימים לי?

חידוש העור באמצעות פלטפורמת הלייזר הפרקציונלי CO2RE מספק תוצאות מצוינות למבוגרים בכל הגילאים. רוב גדול מהמטופלים המבקשים טיפול זה הם בני 30 ומעלה וחוששים מסימני ההזדקנות ונזקי שמש.

בשל אופן חידוש העור של הלייזר, CO2RE עשוי להיות לא מומלץ לבעלי עור כהה. הסיבה לכך היא שתגובת הריפוי הטבעית לאחר הטיפול אצל אנשים כהים יותר כוללת היפר-פיגמנטציה, מה שעלול לגרום לצביעת עור מתמשכת ומנומרת. טיפולי לייזר אינם מומלצים גם לנשים בהריון או לאלה שסיימו לאחרונה טיפול באקנה באמצעות רואקוטן. שוחחו עם הרופא המטפל בכם על התוצאה הרצויה עבורכם מהטיפול הקוסמטי ואיך ההיסטוריה הבריאותית האישית שלכם עשויה להשפיע על יעדיכם.

איך לייזר CO2RE עובד?

מכשירי הלייזר הפרקציונלים לחידוש העור נקראים כך מכיוון שהם מטפלים רק בשבריר משטח הפנים של העור. טיפול ב- CO2RE פולט פולסי אור מהירים במיוחד לנקודות מסוימות זעירות על העור, בהן האנרגיה יוצרת תעלות זעירות בשכבות הרקמה העליונות ביותר. במקום בו האנרגיה באה במגע עם האפידרמיס, הרקמה מתאדה מיד. אנרגיית הלייזר התרמית מגיעה גם לדרמיס, בה מתחממים תאי פיברובלסט מתחדשים וקולגן קיים. חימום זה מביא להידוק מהיר של שכבת הקולגן וייצור מתמשך של קולגן חדש ובריא.

כמה זמן אורך טיפול CO2RE?

טיפול פנים באמצעות CO2RE אורך בדרך כלל כשעה. אתם עשויים לקבל הרדמה מקומית טרם תחילת הטיפול. ניתן לקבל גם חומר הרגעה קל. לתרופות המאלחשות לוקחות כ-30 דקות להגיע להשפעה מלאה. לאחר הרדמת העור, הטיפול בלייזר עצמו אורך מספר דקות בלבד. המכשיר הקטן מועבר על העור ולא בא במגע עימו. ממכשיר זה, נקודות אור מספקות דפוס דמוי רשת של תעלות זעירות על העור. אלפי פגיעות זעירות כאלה נגרמות כאשר המוליך עובר על העור. המטופלים עשויים לחוש בדרגות חום שונות לאורך כל תהליך הטיפול.

התאוששות לאחר טיפול RE2CO

התעלות הזעירות בעור נוצרות על ידי חום, המתפזר לשכבות עמוקות יותר של רקמות ככל שהטיפול מתקדם. לאחר הטיפול, התחושה הנפוצה ביותר היא כוויות שמש חזקות. העור ייעשה אדום ואולי גם נפוח מעט. תופעות לוואי אלה יכולות להצטמצם לאחר 12 שעות אך עשויות להימשך עד ל-48 שעות עבור אנשים מסוימים.

לאחר הטיפול רוב המטופלים שבים לביתם למנוחה והתאוששות. במיוחד אם ניתן חומר הרגעה. יתכן ויהיה צורך ליטול תרופות לצורך נוחות בהתאם לעומק טיפול הלייזר. תוך מספר ימים, יש לשוב למשרד הרופא המטפל להערכה לאחר הטיפול על מנת להבטיח שהריפוי מתקדם כצפוי.

במשך כשבוע לאחר הטיפול ב-CO2RE, מומלץ למטופלים להישאר בבית ובאזורים מוצלים. אין להתאפר במשך 7 ימים לפחות, ויש להקפיד על הוראות הטיפול לאחר טיפול הלייזר. לאחר דהיית סימני הטיפול, העור עשוי להיראות מעט ורוד למשך עד שלושה חודשים. מכיוון שהשכבה החיצונית של העור מורכבת ברובה מתאי עור טריים וחדשים לאחר טיפול CO2RE, פני העור יהיו רגישים לזמן מה.

כמה זמן יימשכו תוצאות טיפול ה- CO2RE?

טיפול ב- CO2RE מחדש את העור בשכבותיו הרבות. התוצאות מתרחשות ומשתפרות ככל שהקולגן מחודש עם חלבון חדש וחזק. ההשפעות הסופיות של חידוש פני העור באמצעות CO2RE עשויות להיות ניכרות ביותר לאחר בין 6 ל-9 חודשים מזמן הטיפול, וצפויות להימשך חודשים או שנים רבות. העור ימשיך להתיישן ויושפע מהבריאות הכללית, מבחירות באורח החיים, מתח וחשיפה לשמש. שיפורים שהושגו בטיפול בלייזר יכולים להימשך זמן רב יותר כאשר גורמים אלה מנוהלים היטב.

כמה טיפולי CO2RE אצטרך?

אחד ההיבטים של CO2RE אותם מעריכים מטופלים הוא שניתן להשיג תוצאות משמעותיות באמצעות טיפול אחד בלבד. הדבר נכון גם עבור בעלי נזקי שמש מתקדמים יותר והזדקנות רקמות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​